Available Filters

-

Visas kategorijas
Verdict CSFLC3 saliekamais nazis - Cold Steel

Cold Steel naži

Filtri

Rodoma 1–52 iš 60

Cold Steel nazis ir pazīstams visā pasaulē. Tas lepojas ar to, ka dara labāk nekā citi un par mazāku cenu. Ļoti jauks solījums, kam vēl joprojām jābūt lielā mērā patiesam, jo jāsaka, ka Cold Steel zīmolam ir milzīgs piekritēju skaits, kas ar katru dienu pieaug!

Cold Steel naža vēsture dažos vārdos

Cold Steel nazis dzimis ASV , 1980. gadā . Lins Tompsons , amerikāņu uzņēmuma Cold Steel dibinātājs , bija īpaši aktīvs un iesaistīts vadītājs. Lai pierādītu savu nažu efektivitāti, viņš nekautrējās tos inscenēt videoklipos. Nav nekā labāka par tiešraides kadriem, lai izraisītu skaudību galda piederumu uzņēmuma daudzo fanu vidū! Iespējams, jūs to jau zināt, bet tomēr ir vērts atcerēties, bet zīmola sauklis ir “Anytime, Anywhere “, ar to saprotot “N’importe quand, n’importe où”.

Kāpēc tādi panākumi?

Tir vairāki iemesli Cold Steel zīmola panākumiem visā pasaulē. Pirmais no tiem ir vērtība pret naudu, kas ir spēcīgs arguments, pēc kura tiecas daudzi arvien prasīgāki lietotāji. Taču fakts ir pavisam vienkāršs, Cold Steel naži to dara labāk nekā citi, turklāt par mazāku cenu! Cold Steel ir arī inovatīvs zīmols, kas nestāv uz lauriem. Tas ir daudzu inovāciju autors, piemēram, Kraton rokturis , amerikāņu tanto vai Triad Lock sistēma , ar kuru aprīkoti daudzi saliekamie naži. Pēdējais no tiem ir bloķēšanas mehānisms, kas ir līdzīgs Back Lock mehānismam, taču ar mazāku brīvkustību, ja tāda vispār ir. Cits iemesls, kas varētu izskaidrot Cold Steel panākumus, ir kvalitatīvu materiālu izmantošana, īpaši attiecībā uz tēraudiem. Piemēram, asmeņi var būt izgatavoti no amerikāņu tērauda, piemēram, CPM 3-V,… Cold Steel naži ir pazīstami visā pasaulē. Tas lepojas ar to, ka to dara labāk nekā citi, turklāt par mazāku cenu. Ļoti jauks solījums, kurā tomēr jābūt daudz patiesības, jo jāsaka, ka Cold Steel zīmolam ir milzīgs fanu pulks, kas ar katru dienu pieaug!

Cold Steel naža vēsture dažos vārdos

Cold Steel nazis dzimis ASV , 1980. gadā . Lins Tompsons , amerikāņu uzņēmuma Cold Steel dibinātājs , bija īpaši aktīvs un iesaistīts vadītājs. Lai pierādītu savu nažu efektivitāti, viņš nekautrējās tos inscenēt videoklipos. Nav nekā labāka par tiešraides kadriem, lai izraisītu skaudību galda piederumu uzņēmuma daudzo fanu vidū! Iespējams, jūs to jau zināt, bet tomēr ir vērts atcerēties, bet zīmola sauklis ir “Anytime, Anywhere “, ar to saprotot “N’importe quand, n’importe où”.

Kāpēc tādi panākumi?

Tir vairāki iemesli Cold Steel zīmola panākumiem visā pasaulē. Pirmais no tiem ir vērtība pret naudu, kas ir spēcīgs arguments, pēc kura tiecas daudzi arvien prasīgāki lietotāji. Taču fakts ir pavisam vienkāršs, Cold Steel naži to dara labāk nekā citi, turklāt par mazāku cenu! Cold Steel ir arī inovatīvs zīmols, kas nestāv uz lauriem. Tas ir daudzu inovāciju autors, piemēram, Kraton rokturis , amerikāņu tanto vai Triad Lock sistēma , ar kuru aprīkoti daudzi saliekamie naži. Pēdējais no tiem ir bloķēšanas mehānisms, kas ir līdzīgs Back Lock mehānismam, taču ar mazāku brīvkustību, ja tāda vispār ir. Cits iemesls, kas varētu izskaidrot Cold Steel panākumus, ir kvalitatīvu materiālu izmantošana, īpaši attiecībā uz tēraudiem. Piemēram, asmeņi var būt izgatavoti no amerikāņu tērauda, piemēram, CPM 3-V, CPM-S35VN, CPM 20CV vai pat CTS B01.

Cold Steel naži: visdažādākajiem lietojumiem

Cold Steel ražo plašu nažu klāstu, kas piemēroti dažādiem lietojumiem. Salokāmie naži ļoti bieži ir ideāli piemēroti ikdienas lietošanai (EDC), savukārt fiksētie naži ir labāk piemēroti izmantošanai brīvā dabā un taktiskos nolūkos. Šis amerikāņu zīmols izstrādā arī tauriņu nažus un karambitus – divus ļoti populārus nažu stilus. Vai esat mešanas uz mērķi cienītājs? Tad jums būs prieks uzzināt, ka Cold Steel projektē un ražo daudzus metamos nažus , kas paredzēti gan treniņiem, gan sacensībām.

Kas izmanto Cold Steel nazi?

Cold Steel nažu lietotāju loks ir ievērojams. Ar saviem EDC saliekamajiem nažiem šis zīmols galvenokārt orientējas uz mājas lietotājiem un DIY entuziastiem. Tas piedāvā arī dažādus izstrādājumus, kas paredzēti brīvdabas aktivitātēm, piemēram, medībām, pārgājieniem un kempingiem. Cold Steel mērķauditorija ir arī profesionāli klienti, tostarp tiesībaizsardzības iestāžu darbinieki, militārpersonas un cīņas mākslas pārstāvji. Kā redzat, šis zīmols ir domāts ikvienam bez izņēmuma! Sīkāka informācija